wtorek, 26 kwietnia 2011

Wywiad z... Paulą!

Młoda, utalentowana... Gorący debiut na polskiej scenie muzycznej. Jej debiutancka płyta nazywa się po prostu "Paula". Dopiero co ją wydała i już chce podbić rynek polski, jak i zagraniczny! Ja trzymam za nią kciuki.

Make Smile To Life: Przesłuchałem Twoją płytę i strasznie mi się podoba. Zwłaszcza "Sweetie" oraz "Flashing Lights". Czy masz jakieś plany na teledysk do "Sweetie"?
Paula: Tak, już w maju krecimy teledysk do Sweetie i mysle ze bedzie on sporym zaskoczeniem , gdyz w teledysku występuję tylko ja, na razie nic wiecej nie moge zdradzic, ale bedzie sie działo. :)
MSTL: Jeżeli jest płyta to i oczywiście single. Czy wybrałaś już drugi?
Paula:  Pierwszym singlem był Flashing Lights, który teraz promujemy zagranicą, teraz Sweetie promujemy w Polsce i mam nadzieję już niedługo zagranicą , a kolejne single to niespodzianki, mam tyle pomysłów w głowie, że sama za nimi nie nadąrzam. :)
MSTL: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z płyty?
Paula: Moją ulubioną piosenką jest Zróbmy to dziś- bo od niej wszystko sie zaczęło, ale tak naprawdę kocham każdą piosenkę, z każdą związana jest jakaś historia, czas tworzenia, powstawania- to piękne chwile.
MSTL: Czy planujesz jakieś koncerty, występy na letnich festiwalach?
Paula: Tak , planuję i koncerty i festiwale- będzie mnie trochę tego lata.
MSTL: Jesteś piosenkarką, ale na pewno masz jakiegoś idola, bądź idolkę. Czy zdradzisz nam?
Paula: Uwielbiam muzę Inny , jest genialna.
MSTL: Wiadomo, że zaraz po muzyce Twoją drugą pasją jest aktorstwo. Niedługo zobaczymy Cię w "Pierwszej Miłości", serialu, który ogląda wiele osób. Czy masz jakiś gatunek filmowy, w którym szczególnie chciałabyś zagrać?
Paula: Fajnie czuję się w komediach, ale kto wie może zagram kiedyś w jakimś dramacie, np, Titanic 2?
MSTL: Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach?
Paula: W wolnych chwilach uprawiam sport, kocham sport, szczególnie boks i pływanie.
MSTL: Nagrałaś teledysk w więzieniu. Jak się tam pracowało, jaka była atmosfera?
Paula: W więzieniu spotkałam się bardzo miłym odbiorem, pięknymi prawdizwymi emocjami, to bardzo ważny etap w mojej karierze i moim życiu.
MSTL: Grasz muzykę pop, a czy takiej też słuchasz na co dzień?
Paula: Tak, uwielbiam pop, kiedy tylko mogę słucham muzy bo jestem od niej totalnie uzależniona, a pop jest na pierwszym miejscu.
MSTL: Czy chciałabyś pozdrowić fanów i zachęcić do kupna płyty?
Paula: Pozdrawiam moich wszystkich fanów, kocham Was - napędzacie mnie do działania jesteście moją siłą , to dla Was tak ciężko pracuję.
MSTL: Co sądzisz o polskich gwiazdach, np. o Dodzie?
Paula: Polskie gwiazdy szanuję za to , że starają się dorównać zagranicznym i Doda z pewnością taka jest.
MSTL: Dziękuję za wywiad.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz