niedziela, 10 lipca 2011

Borys o karierze i debiucie

Młody, utalentowany i początkujący. Taki właśnie jest Borys, a właściwie Borys Czapiewski. Zgodził mi się udzielić wywiadu, w którym opowiada o swojej karierze i pierwszej, debiutanckiej płycie, którą kupić możecie TUTAJ.
MakeSmileToLife: Borys, wydałeś płytę "Początek". Czy tytuł jest taki dlatego, że to Twoja pierwsza płyta i będzie Cię więcej w mediach?
Borys: Płyta nazywa się tak, ponieważ jest to moja debiutancka płyta, jestem od niedawna na polskim rynku muzycznym więc można powiedzieć, że żółtodziób ze mnie, który stawia swoje pierwsze kroki w tym zwariowanym biznesie, ; )
MSTL: Z płyty jesteś zadowolony, czy raczej chciałbyś coś jeszcze zmienić?
Borys: Wiadomo, jak każdy artysta chciałbym, aby moje kawałki były doskonałe. Więc oczywiście coś bym pozmieniał. Podczas nagrywania każdego z tych numerów włożyłem całe swoje serce, więc jestem zadowolony, więc nie mam co narzekać. 
MSTL: Czy ludzie na ulicy Cię rozpoznają? Proszą o autografy, albo zdjęcia z Tobą?
Borys: Zdarza się, ostatnio podczas zakupów w jednej z Galerii Warszawskich przechodziła koło mnie wycieczka szkolna, poczułem na sobie ich spojrzenia i po kilkunastu sekundach podbiegły do mnie dwie dziewczyny z pytaniem: "To Ty jesteś ten Borys? Możemy autograf?".
MSTL: Czy teraz masz jakieś nowe projekty? Sesje zdjęciowe, teledyski? Coś innego?
Borys: Tak, ostatnio robiłem dużo sesji zdjęciowych. Nawet promowałem męską biżuterię, ciekawe doświadczenie. Sporo mam takich propozycji, co mnie dziwi, ponieważ nie jestem modelem. Teledysk chciałbym nagrać, ale do tego jest potrzebny odpowiedni numer, którego cały czas szukam.
MSTL: Chciałbyś nagrać z kimś duet? Jeżeli tak, to z kim?
Borys: Tak, jest taka nowa, śliczna dziewczyna na polskim rynku muzycznym. Zobaczymy, może coś z tego wyjdzie.
MSTL: Rozpoczęły się wakacje, sezon letni, czyli również sezon festiwalowy. Zobaczymy Cię na jakimś?
Borys: W tym roku nie...
MSTL: Jaką polską gwiazdę najbardziej sobie cenisz? 
Borys: Ostatnio dużo o tym myślałem, oglądałem TOP Trendy, na których swój recital miała Doda i Kayah. Ta ostatnia zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jednak nie potrafię Tobie odpowiedzieć na to pytanie do końca.
MSTL: Co oprócz muzyki jest Twoją największą pasją?
Borys: Taniec. Tańczę już bardzo długo i uwielbiam to robić. Kiedy wydałem płytę musiałem przestać  to robić i skupić się na promowaniu płyty. Czułem się z tym bardzo źle, brakowało mi treningów. 
MSTL: Masz jakiś swój ulubiony film?
Borys: Jest ich wiele. Strasznie lubię filmy z Nicole Kidman. 
MSTL: Czy teraz, po wydaniu płyty nadal masz czas dla przyjaciół czy coś się zmieniło?
Borys: Zależy kiedy. Jednak staram się mieć chociaż odrobinę wolnego czasu, żeby spędzić go z przyjaciółmi.
MSTL: Dużo pozmieniało się w Twoim życiu po zdobyciu popularności?
Borys: Na pewno. Jednak staram się żyć tak jak dotychczas i nie zwracam uwagi na takie szczegóły.
MSTL: Dzięki za wywiad.

1 komentarz:

  1. Jesteś super a nie to co inne niby gwiazdy .
    Ty jesteś prawdziwą gwiazdą .
    Inne śpiewające gwiazdki przy tobie wymiękają .

    OdpowiedzUsuń